Strona 1 z 1

Tablice do biura

: 20 maja 2019, 11:50
autor: nois35
Urządzam właśnie biuro , i zastanawiam się nad takimi rzeczami które będą stanowiły fajny gadżet i będą przydatne. Z racji tego że prowadzimy często konferencje i wiele rzeczy musimy mieć też rozrysowane pomyślałem o tablicach suchościeralnych , znalazłem takie tutaj http://www.tableo.eu i zastanawiam się czy to dobry pomysł ? Można zamówić według własnego projektu , co jest dla mnie dodatkowym plusem. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie ? Doradźcie mi czy warto ?

Re: Tablice do biura

: 22 lip 2019, 11:45
autor: Daleka
Tablice to naprawdę bardzo przydatna rzecz w każdym biurze, więc warto się w nie zaopatrzyć :) My akurat do naszego biura zamawialiśmy tablice na wymiar, korzystając z oferty sklepu internetowego https://tablice-magnetyczne.com/tablice ... ymiar.html. Jeśli jeszcze nie zamówiliście do biura takich tablic, to polecam się tam rozejrzeć, bo oferowany asortyment jest wysokiej jakości, a ceny są niewygórowane.

Re: Tablice do biura

: 02 sie 2019, 13:21
autor: peleryna
W biurze mogą się przydać też niszczarki, czytam właśnie publikację http://di.com.pl/ktore-dane-nalezy-nisz ... rmie-63449 na ten temat i wiem że należy niszczyć wszystkie dokumenty papierowe, które zawierają dane osobowe i inne dane szczególne, według prawa nie mogą być przechowywane ani po prostu wyrzucone.